Οι εννέα από τους συνολικά δεκαπέντε τραυματίες της αιματηρής επίθεσης σε νυχτερινό μαγαζί στο Μικρολίμανο, που σημειώθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου, νοσηλεύονται εκτός κινδύνου σε νοσοκομεία της Αττικής.
Συγκεκριμένα τέσσερα άτομα νοσηλεύονται στο Αττικό Νοσοκομείο , ανάμεσά τους και νεαρή γυναίκα που τραυματίστηκε στο κεφάλι και σύμφωνα με πληροφορίες δεν διατρέχει κίνδυνο. Επίσης, δύο άτομα χειρουργήθηκαν στο θώρακα στο νοσοκομείο «Ερυθρός». Άλλα δύο άτομα, που τραυματίστηκαν από θραύσματα, νοσηλεύονται στον Ευαγγελισμό και στο Θριάσιο. Τέλος με διαμπερές τραύμα νοσηλεύεται στο ΚΑΤ νεαρή γυναίκα.
Σημειώνεται ότι από τους συνολικά 15 τραυματίες οι έξι αναχώρησαν από τα νοσοκομεία αφού έλαβαν τις πρώτες βοήθειες.
Πηγή Φωτογραφίας (αρχείο): Eurokinissi






