Πιθάρι, ύψους 120 εκατοστών βρέθηκε στην περιοχή του Γοργομύλου, κατά τη διάρκεια εκσκαφών για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού.
Το πιθάρι, το οποίο είχε αποκολλημένο μόνο τον πάτο του, μεταφέρθηκε στο αρχαιολογικό μουσείο της Νικόπολης.
Η διαδικασία συντήρησής του αναμένεται να ξεκινήσει προκειμένου να προσδιοριστεί με ακρίβεια η χρονολογία του.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις πρόκειται για εύρημα της ελληνιστικής περιόδου που χρησίμευε ως αποθηκευτικός χώρος τροφίμων ή και τεφροδόχος.
Σημειώνεται πως η αρχαιολογική υπηρεσία ερευνούσε από καιρό τις γύρω περιοχές από τον άξονα διέλευσης της Ιόνιας Οδού χωρίς να έχει βρεθεί κάτι αξιόλογο. Οι αρχαιολόγοι κάνουν λόγο για ένα εντυπωσιακό αρχαιολογικό εύρημα, μέσω του οποίου μπορούν να ανακαλύψουν και άλλα.






