Κόσμος

Έπιασαν καρτέλ με 8 τόνους κοκαΐνης στην Κολομβία!

Δεν διαβάσατε λάθος στον τίτλο! Πράγματι, η αστυνομία της Κολομβίας ανακάλυψε μια κρυψώνα με 8 τόνους κοκαΐνης που τα καρτέλ της χώρας ήδη είχαν ξεκινήσει να προωθούν σταδιακά στο εξωτερικό, κυρίως στο Μεξικό, ώστε να φτάσει στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με τις αρχές, η οργάνωση που εξαρθρώθηκε είναι η γνωστή Κλαν Ούσουγκα, μία από τις πιο ισχυρές συμμορίες της χώρας, ενώ πρόκειται για την μεγαλύτερη «ψαριά» αστυνομικών σε υπόθεση ναρκωτικών στην χώρα, που αποτελεί «παράδεισο» των εμπόρων.

Τέσσερα άτομα συνελήφθησαν, μερικοί από τους οποίους κατηγορούνται και για φόνους, κλοπές και άλλα εγκλήματα. Μάλιστα, ο αρχηγός της οργάνωσης, Ντάριο «Οτόνιελ» Ούσουγκα, διέφυγε της αστυνομίας, ενώ είναι επικηρυγμένος από το State Department για 5 εκατομμύρια δολλάρια.

Δείτε βίντεο που ανάρτησε η αστυνομία:

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER