Τηλεφωνική επικοινωνία είχαν ο Αντώνης Σαμαράς με τον Ευάγγελο Βενιζέλο. Αυτό έγινε κατόπιν πρωτοβουλίας του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ εκφράζοντας την δυσαρέσκειά του για τις τοποθετήσεις Βορίδη.
Απάντηση θα δωθεί σε λίγα λεπτά από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό από το βήμα του 9ου Συνεδρίου της ΝΔ.






