Το εργοτάξιο της Ανάβρας, στα όρια των Νομών Καρδίτσας και Φθιώτιδας επισκέφθηκε ο Υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο Βουλευτής Τρικάλων Μιχάλης Ταμήλος, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός και τοπικοί παράγοντες.
Ο Υπουργός επιβιβάσθηκε σε όχημα της υπηρεσίας και κυκλοφόρησε σχεδόν όλο το τμήμα των 90 χιλιομέτρων , μέχρι την γέφυρα Πηνειού, στα όρια των νομών Τρικάλων και Καρδίτσας. Διεπίστωσε οτι οι εργασίες προχωρούν πολύ γρήγορα και θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2015.
Στο έργο εργάζονται 600 άτομα και σε πλήρη ανάπτυξη θα φθάσουν τα 2.000.
Το αίτημα των Θεσσαλών είναι να ολοκληρωθεί ο άξονας Κεντρικής Ελλάδος από την Λαμία μέχρι την Εγνατία.
Δείτε τις αποκλειστικές φωτογραφίες:
A.K.








