Από την ώρα που ο Δ. Αβραμόπουλος έμαθε ότι δεν θα είναι ο νέος Πρόεδρος της Δημοκρατίας, οι κινήσεις αλλά και οι διαρροές του περιβάλλοντός του έχουν απίστευτο δημοσιογραφικό ενδιαφέρον. Έκανε μια εντυπωσιακή έξοδο από τη θέση του αντιπροέδρου της ΝΔ, θέση η οποία ήταν μάλλον τιμητική, και ακριβώς την επόμενη μέρα συνεργάτες και άνθρωποι που μιλούν μαζί του έκαναν λόγο για δίαυλο επικοινωνίας του με 30-35 βουλευτές της ΝΔ.
Τώρα, πώς θα τα προλαβαίνει όλα, έχοντας «αγκαζέ» και τη θέση του επιτρόπου Μετανάστευσης, ένας Θεός ξέρει. Ωστόσο, αξίζει να περιμένουμε το επόμενο βήμα, γιατί ο Δημήτρης έχει αποδειχθεί τόσο απρόβλεπτος όσο και εφτάψυχος.






