Πολιτική

Επιχειρηματίες «νέας γενιάς» δέχτηκε ο Παπούλιας

Κάρολος Παπούλιας

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ζήτησε άμεσα λύσεις για το κέντρο της Αθήνας.

Ομάδα  Ελλήνων και Ολλανδών επιχειρηματιών, οι οποίοι παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό  πρόγραμμα του «Οrange Grove», δέχτηκε στο Προεδρικό Μέγαρο ο Κάρολος Παπούλιας. Η υπεύθυνη του προγράμματος εξήγησε τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα λέγοντας «το Orange Grove είναι ένα πρόγραμμα με νέους επιχειρηματίες.  Σήμερα έχουμε μαζί μας 11 startups που έχουν ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο, πριν 2 μήνες και θα καλωσορίσουμε την επόμενη εβδομάδα άλλα 35 άτομα».

Επίσης, ο κ. Παπούλιας συνεχάρη τον Πρέσβης της Ολλανδίας στην Ελλάδα κ.Jan Versteeg, για το έργο του, λέγοντας «βέβαια, πρέπει να ευχαριστήσω τον κ.Πρέσβη και πρέπει να σας πω ότι η φήμη σας  έχει ανέβει μέχρι τα ολλανδικά Ανάκτορα, γιατί είχαμε ένα γεύμα εδώ με το ζεύγος των Ολλανδών βασιλέων, κουβεντιάσαμε για σας και ήταν πολύ ενθουσιασμένοι  και τα εύσχημα βέβαια τα πήρε ο κύριος Πρέσβης».

Ενώ σε διάλογο που είχε με την Μυρτώ Παπαδογεωργίου που συμμετέχει στο πρόγραμμα εκπροσωπώντας μια κοινωνική επιχείρηση, όπου χρησιμοποιεί  οπτικοακουστικά μέσα για να παροτρύνει τους πολίτες της Αθήνας να ενεργοποιηθούν και να ασχοληθούν με τα μικρά, καθημερινά προβλήματα της πόλης, ο Κάρολος Παπούλιας σχολίασε «εγώ ειδικά, που μένω και στο κέντρο της Αθήνας, στην Ασκληπιού, περιμένω… τα προβλήματα εκεί να μου τα λύσετε!»

Τέλος, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ευχήθηκε καλή δύναμη και επιτυχίες στους νέους επιχειρηματίες.

 

 

 

 

 

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER