Ξεκίνησαν ήδη οι εργασίες στα Τρίκαλα για το παγκόσμιο εγχείρημα κυκλοφορίας λεωφορείων χωρίς οδηγό!
Συγκεκριμένα, το συνεργείο του εργολάβου άρχισε να «ξηλώνει» τμήμα του δρόμου, στο δήμο Τρικκαίων, από όπου θα διέλθουν τα λεωφορεία, προκειμένου άμεσα να αρχίσει η ασφαλτόστρωσή του με νέα, φρέσκια άσφαλτο, προκειμένου η κίνηση να μπορεί να γίνεται χωρίς κραδασμούς και να καταγράφονται αναλυτικά όλες οι κινήσεις των λεωφορείων.
Οπότε οι Τρικαλινοί από σήμερα θα πρέπει να δείχνουν την απαραίτητη κατανόηση, καθώς τα έργα γίνονται σε κεντρικές οδούς της πόλης: Σήμερα, Τρίτη, άρχισε η αποξήλωση τμήματος του οδοστρώματος στις οδούς Δ. Τερτίπη (αφετηρία – τερματισμός των λεωφορείων), Καποδιστρίου και, μέχρι το μεσημέρι, στην οδό Δ. Κοραή.
Διαβάστε περισσότερα στο: karfitsa.gr






