Περισσότερες από 300 αιτήσεις υποβλήθηκαν, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία, για το σεμινάριο της ορθοφωνίας, το οποίο οργανώνει η ΕΣΗΕΑ και αρχίζει τη Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου, στις 11 το πρωί.
Μάλιστα λόγω του μεγάλου αριθμού των συμμετεχόντων δεν υπάρχει στο εξής δυνατότητα αποδοχής οποιασδήποτε άλλης αίτησης.
Προκειμένου δε να μην αποκλειστεί κανένας ενδιαφερόμενος, δημιουργήθηκαν μάλιστα δύο ξεχωριστά τμήματα, που θα λειτουργούν ένα κάθε Δευτέρα και ένα κάθε Πέμπτη!
Υπενθυμίζεται ότι με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα χορηγηθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης στους συμμετέχοντες, με μέγιστο όριο απουσιών το 10% επί του συνόλου των διδακτικών ωρών.






