Ο γερμανικός τηλεπικοινωνιακός κολοσσός Deutsche Telecom πρόκειται να καταργήσει 4.900 θέσεις εργασίας στη Γερμανία μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας οι απολύσεις θα ξεκινήσουν από τη θυγατρική της εταιρεία συστημάτων πληροφορικής T-Systems.
Η ανακοίνωση των απολύσεων είναι κατά κάποιο τρόπο καθησυχαστική καθώς τον περασμένο Δεκέμβριο η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt μιλούσε για 6.000 απολύσεις.
Να σημειώσουμε πως ο γερμανικός τηλεπικοινωνιακός κολοσσός απασχολεί 50.000 ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο.






