Της Άννας Καραβοκύρη
Θερμό προβλέπεται το Φθινόπωρο για τα εσωκομματικά της γαλάζιας παράταξης μιας και οι «καυτές» εξελίξεις του Σεπτεμβρίου θα κρίνουν τις λεπτές ισορροπίες στην κοινοβουλευτική της ομάδας.
Το λεγόμενο Καραμανλικό μπλοκ έχει ήδη επεξεργαστεί σχέδιο για την… «επόμενη ημέρα» στην παράταξη το οποίο όμως δεν σκοπεύει να ενεργοποιήσει πριν υπάρξουν σαφής ενδείξεις για τρία κρίσιμα ζητήματα. Πρώτον, για το ζήτημα της διαπραγμάτευσης του χρέους, δεύτερον για την εκλογή νέου Προέδρου από την παρούσα Βουλή και τρίτον για το ενεργειακό σε συνδυασμό με την κρίσιμη κατάσταση που επικρατεί στις γειτονικές χώρες.
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Π» οι « Καραμανλικοί» σκοπεύουν να περάσουν στην αντεπίθεση επιστρέφοντας στην ηγεσία του κόμματος το σύνθημα-σημαία του ΣΥΡΙΖΑ«μνημόνιο ή αντιμνημόνιο». Πιο συγκεκριμένα, επιχειρούν να συνδέσουν τον Αντώνη Σαμαρά με το μνημόνιο και φυσικά την πρωθυπουργική θητεία του με την λήξη του μνημονίου.
«Η αποστολή του Αντώνη Σαμαρά είναι να βγάλει τη χώρα από το μνημόνιο. Αυτο φαίνεται να το πετυχαίνει. Από εκεί και πέρα χρειαζόμαστε ένα διαφορετικό πρόσωπο στην ηγεσία της παράταξης που θα σηματοδοτήσει τη νέα εποχή, την μετά το μνημόνιο εποχή» ψιθυρίζουν όλο και ποιο συχνά κάποια γαλάζια στελέχη που βγαίνουν στο προσκήνιο.
Φυσικά, το Μέγαρο Μαξίμου γνωρίζει ότι κάποιοι ετοιμάζονται να θέσουν θέμα ηγεσίας ωστόσο όσο αυτά τα σενάρια διατυπώνονται υπόγεια και αθόρυβα δεν δείχνει να ανησυχεί.
Πάντως, η ικανότητα του πρωθυπουργού να συσπειρώνει την παράταξη θα φανούν πολύ σύντομα…στο επόμενο συνέδριο της ΝΔ.






