Το δημαρχείο Αλοννήσου βρέθηκε στο στόχαστρο διαρρηκτών, με αποτέλεσμα να κάνουν φτερά από τα ταμεία του δήμου περίπου 2.000 ευρώ.
Σύμφωνα με το e-thessalia.gr, οι δράστες, τους οποίους αναζητά η Αστυνομία, μπήκαν στην αίθουσα συσκέψεων από ξεκλείδωτο παράθυρο του δημαρχείου και παραβίασαν συρταριέρα, η οποία περιείχε περισσότερα από 2.000 ευρώ.
Την προανάκριση και τις έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών διενεργεί ο Αστυνομικός Σταθμός Αλοννήσου.






