Κοινωνία

Έβαλαν «χέρι» στο ταμείο του δημαρχείου Αλοννήσου

Δημαρχείο

Το δημαρχείο Αλοννήσου βρέθηκε στο στόχαστρο διαρρηκτών, με αποτέλεσμα να κάνουν φτερά από τα ταμεία του δήμου περίπου 2.000 ευρώ.

Σύμφωνα με το e-thessalia.gr, οι δράστες, τους οποίους αναζητά η Αστυνομία, μπήκαν στην αίθουσα συσκέψεων από ξεκλείδωτο παράθυρο του δημαρχείου και παραβίασαν συρταριέρα, η οποία περιείχε περισσότερα από 2.000 ευρώ.

Την προανάκριση και τις έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών διενεργεί ο Αστυνομικός Σταθμός Αλοννήσου.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER