Πολιτική

Ευρεία σύσκεψη στο Μαξίμου για την κινητικότητα υπό τον Α. Σαμαρά

Μέγαρο Μαξίμου
Ευρεία σύσκεψη στο Μαξίμου υπό την προεδρία του Α. Σαμαρά με κύριο θέμα την κινητικότητα

Eυρεία σύσκεψη, υπό τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά πραγματοποιείται αυτήν την ώρα  στο Μέγαρο Μαξίμου με κύριο θέμα την επιτυχία του προγράμματος κινητικότητας, στην οποία συμμετέχουν ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κ. Μητσοτάκης, ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού της κυβέρνησης, Δημήτρης Βαρτζόπουλος αλλά και οι γενικοί γραμματείς των υπουργείων.

Το μεγάλο ζητούμενο είναι να προχωρήσει η μείωση του ανθρώπινου δυναμικού στο δημόσιο και για αυτόν ακριβώς το λόγο ο κ. Σαμαράς αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να ζητήσει άμεσα αποτελέσματα στην αναδιοργάνωση των υπουργείων, κάτι που έχει ήδη καθυστερήσει, με συγκεκριμένα οργανογράμματα προκειμένου ένας σημαντικός αριθμός εργαζομένων να μπει σε κινητικότητα.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER