Eυρεία σύσκεψη, υπό τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά πραγματοποιείται αυτήν την ώρα στο Μέγαρο Μαξίμου με κύριο θέμα την επιτυχία του προγράμματος κινητικότητας, στην οποία συμμετέχουν ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κ. Μητσοτάκης, ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού της κυβέρνησης, Δημήτρης Βαρτζόπουλος αλλά και οι γενικοί γραμματείς των υπουργείων.
Το μεγάλο ζητούμενο είναι να προχωρήσει η μείωση του ανθρώπινου δυναμικού στο δημόσιο και για αυτόν ακριβώς το λόγο ο κ. Σαμαράς αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να ζητήσει άμεσα αποτελέσματα στην αναδιοργάνωση των υπουργείων, κάτι που έχει ήδη καθυστερήσει, με συγκεκριμένα οργανογράμματα προκειμένου ένας σημαντικός αριθμός εργαζομένων να μπει σε κινητικότητα.






