Η άποψη του Γερμανού υπουργού Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε ότι μπορεί να είναι καλύτερα για την Ελλάδα αν εγκαταλείψει την Ευρωζώνη είναι «εντελώς λάθος», δήλωσε ο σοσιαλδημοκράτης καγκελάριος της Αυστρίας Βέρνερ Φάιμαν.
«Ο υπουργός Οικονομικών Σόιμπλε δημιούργησε σε ορισμένους την εντύπωση πως ίσως να είναι χρήσιμο για εμάς εάν η Ελλάδα φύγει από τη νομισματική ένωση, ότι ίσως με αυτό τον τρόπο να πληρώσουμε λιγότερα», δήλωσε ο Φάιμαν, σε συνέντευξη στην αυστριακή εφημερίδα Der Standard.
Διαβάστε περισσότερα στο: toxrima.gr






