«Δεν μιλώ για επιστροφή στην Ν.Δ. μιλώ για το χτίσιμο μιας νέας ιδέας για την Ελλάδα» ξεκαθάρισε ο Γιώργος Καρατζαφέρης μιλώντας στο Mega. Απαντώντας δε στο ερώτημα για πιθανή συνεργασία του ΛΑ.Ο.Σ. με την ΝΔ ο πρόεδρος του κόμματος έστειλε σαφές μήνυμα λέγοντας πως ο ΛΑ.Ο.Σ. θα βοηθήσει αν αλλάξει πολιτική η κυβέρνηση: «Θέμα επιστροφής δεν τίθεται. Δεν θα ήταν άλλωστε και σοβαρό. Έχω τις δικές μου κομματικές περγαμηνές, τις περισσότερες απο κάθε άλλο βουλευτή του κόμματος. Απο την άλλη πλευρά όμως, έχω και 14 χρόνια σε μια άλλη προσπάθεια, στην οποία με τίμησαν άνθρωποι τους οποίους τιμώ. Αν πάμε λοιπόν, θα πάμε σε μια συνεργασία, συνλειτουργία, συνύπαρξη, αλλά κατά καμμία έννοια σε απορρόφηση. Άρα λοιπόν εμείς λέμε ξεκάθαρα: ”Αλλάξτε πολιτική και εμείς να βοηθήσουμε”».
Ο ίδιος μάλιστα εμφανίστηκε ικανοποιημένος γιατί όπως είπε ολοένα και περισσότεροι, αναγνωρίζουν την προσπάθεια, την πορεία, την πολιτική του ιστορία. Ενώ απευθυνόμενος στον Α. Σαμαρά υπογράμμισε πως :«Η σημερινή ηγεσία της Ν.Δ πρέπει να καταλάβει οτι το ”προϊόν” που προσφέρει στον ελληνικό λαό, είναι τουλάχιστον ”δύσπεπτο”.
Πρέπει λοιπόν κάτι να αλλάξει. Σ’ αυτό το ”κάτι” που πρέπει ν’ αλλάξει, εντάσσεται μια άλλη πολιτική που δεν θα ειναι ”ναι σε όλα”. Πρέπει να υπάρχει και κάποιο ”όχι”… Αν λοιπόν υπάρξει κάποια αλλαγή πολιτικής, είμαι έτοιμος να συζητήσω. Τη σημερινή πολιτική όμως, αρνούμαι να την υπηρετήσω, αρνούμαι να την βοηθήσω. Τέτοιο θέμα δεν τίθεται».
Κάθετο «όχι» σε Α.Τσίπρα
Ο Γιώργος Καρατζαφέρης εκτίμησε ακόμα πως «ο κ. Τσίπρας, θα είναι μια οδυνηρή περιπέτεια για τη χώρα» και υπογράμισσε: «Στο βαθμό λοιπόν που μπορώ να επηρεάσω τα πράγματα, θα προσπαθήσω να αποτρέψω μια τέτοια εξέλιξη».
Όπως μάλιστα σημείωσε: «Πρώτον, είναι τεράστια η απόσταση που χωρίζει τις συνιστώσες που συγκροτούν τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. π.χ η ”ΡΟΖΑ” πως θα συμφωνήσει με τον ‘αμερικανοτραφή” κ. Σταθάκη; τους χωρίζει τεράστια απόσταση… Δεν νομίζω λοιπόν οτι μπορούν να συνυπάρξουν.Δεύτερον, σε προσωπικό επίπεδο, η συμπεριφορά του κ. Ταίπρα με ενοχλεί ολίγον. Δεν μπορεί απο τη μια να δηλώνει άθεος και απο την άλλη, να επισκέπτεται το Αγιο Όρος και να ζητά να μείνει μόνος με τα Θεία… Εαν ο κ. Τσίπρας ανακάλυψε τα Θεία, αυτό είναι θαύμα! Ασφαλώς το καλοδέχομαι, πλην όμως διατηρώ τις επιφυλάξεις μου. Πιστεύω λοιπόν ότι ο κ. Τσίπρας προκειμένου να κερδίσει ψήφους, παριστάνει τον ”ορθόδοξο”. Δικαίωμα του ειναι αυτό. Είναι όμως δικαίωμα μου να κάνω κριτική επι των πράξεων».






