Στον υπουργό Οικονομικών έστρεψε τα βέλη του ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης.
Πιο συγκεκριμένα στο πλαίσιο συνεδρίασης της Βουλής ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας είπε απευθυνόμενος στον κ. Βαρουφάκη: κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ να λέει απευθυνόμενος στον υπουργό Οικονομικών: «Όταν ρωτάνε τον Ντάισελμπλουμ σε μία από τις συνεντεύξεις Τύπου με τον Γιούνκερ για αυτόν τον διαχωρισμό που λέτε, αν δείτε τον κ. Ντάισελμπλουμ περίπου γελάει και λέει ‘εντάξει τώρα οι Έλληνες φίλοι μας θέλουν να το λέμε program’. Σας αρέσει να σας κοροϊδεύουν κ. Βαρουφάκη;».
«Όλοι το λένε Τρόικα και όλοι το λένε μνημόνιο. Παραδεχτείτε το να τελειώνουμε», πρόσθεσε με τον υπουργό να απαντά: «Μου ζητάτε να εγκαινιάσουμε την εξαιρετική νέα φιλία μας που ξεκινάει σήμερα επιβάλλοντας μου να πω ψέματα. Δεν θα το κάνω αυτό γιατί νομίζω ότι η φιλία μας έχει μεγάλη σημασία από εδώ και πέρα».






