Πολιτική

Γεωργιάδης: «Επιτέλους η Ελλάδα έχει πρωθυπουργό»

Άδωνις Γεωργιάδης

O υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ τόνισε πως αυτό που έγινε με την ΕΡΤ ήταν το σωστό και «απορώ πώς συζητάμε ακόμη τα αυτονόητα».

Ο υπουργός υπεραμυνόμενος την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε εκκένωση της ΕΡΤ, είπε «Δεν κατανοώ πώς κάποιοι άνθρωποι καταλαμβάνουν παράνομα ένα κτήριο […] για να κάνουν το κέφι τους», ανέφερε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας πως απορεί «πώς τολμάνε ορισμένα μέσα και τους υποστηρίζουν».

«Επιτέλους η Ελλάδα έχει πρωθυπουργό», συνέχισε ο κ. Γεωργιάδης και πρόσθεσε πως «αυτό που έγινε ήταν σωστό, έπρεπε να γίνει και επιτέλους έγινε».

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER