Κοινωνία

Για εκβιασμούς κάνει λόγο ο συνδικαλιστής του «Σωτηρία», που κατηγορείται για μίζα

Συνδικαλιστής του «Σωτηρία»

Όχι μόνο δεν παραδέχτηκε τις κατηγορίες περί μίζας ύψους 50.000 ευρώ ο συνδικαλιστής του «Σωτηρία», αλλά μιλάει για εκβιασμό από τη διοικήτρια του νοσοκομείου.

Ο συνήγορος του συνδικαλιστή τονίζει πως δεν προκύπτει από πουθενά απόπειρα εκβίασης σε βαθμό κακουργήματος, γεγονός που, όπως είπε, αποδεικνύεται και από τις συνομιλίες, από τις οποίες προκύπτει ότι «δέχτηκε εκβίαση».

Σύμφωνα με την υπερασπιστική γραμμή, το συνδικαλιστικό στέλεχος, που τυπικά ανήκει στο τεχνικό προσωπικό του νοσοκομείου αλλά επί του παρόντος απασχολείται στην υπηρεσία φύλαξης του νοσηλευτικού ιδρύματος, «έπεσε θύμα της διοικήτριας διαπράττοντας το λάθος να πάρει τα χρήματα, παρά το γεγονός ότι στην πραγματικότητα δεν ήθελε να κάνει κάτι τέτοιο, κάτι που αποδεικνύεται και από το περιεχόμενο των συνομιλιών».

Ο ίδιος ο κατηγορούμενος αρνήθηκε τις κατηγορίες περί εκβιασμού, εκφράζοντας παράλληλα την «απεριόριστη εμπιστοσύνη του στη δικαιοσύνη».

Γεωργιάδης: «Το περιστατικό επιβάλλει ενδελεχή έλεγχο»

Την ίδια στιγμή, ο Άδωνις Γεωργιάδης προανήγγειλε νέους ενδελεχείς ελέγχους για τη διαφθορά στο χώρο της Υγείας.

«Το περιστατικό επιβάλλει τον ενδελεχή έλεγχο τόσο των διοικητικών δομών όσο και των συνδικαλιστών των νοσοκομείων», τόνισε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υγείας.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER