Με ανταλλαγή αιχμηρών σχολίων συνεχίζεται με αμείωτη ένταση η κόντρα ανάμεσα στην κυβέρνηση και την αξιωματική αντιπολίτευση με την κυβερνητική εκπρόσωπο να καλεί τον ΣΥΡΙΖΑ να ρωτήσει τον …διαχειριστή της ιστοσελίδας του ΔΝΤ για να μάθει γιατί αναρτήθηκε η επιστολή (με ημερομηνία 15 Απριλίου 2014) μόλις χτες στην ιστοσελίδα του ΔΝΤ.
Η ανταπάντηση της Σοφίας Βούλτεψη κάνει μάλιστα λόγο για γκάφα του ΣΥΡΙΖΑ που κατηγόρησε την κυβέρνηση πως συνειδητά εξαπάτησε τον ελληνικό λαό .
Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει μάλιστα η κ. Βούλτεψη«η συνειδητή εξαπάτηση του ελληνικού λαού αποτελεί την αγαπημένη προεκλογική και μετεκλογική ασχολία του ΣΥΡΙΖΑ. Και για να τελειώνουμε: Η πρωτότυπη επίμαχη επιστολή φέρει ημερομηνία «15 Απριλίου 2014». Όλα τα υπόλοιπα ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας . Στο νέο (μετά την γκάφα) ερώτημα σχετικά με τους λόγους για τους οποίους αναρτήθηκε χτες στην επίσημη ιστοσελίδα του ΔΝΤ, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει παρά να απευθυνθεί στους διαχειριστές της εν λόγω ιστοσελίδας».
Κ.Α.






