Σαφείς αποστάσεις από τον τρόπο εκλογής του προέδρου της ΝΔ, κράτησε το ιστορικό στέλεχος της ΝΔ, ο Γιάννης Βαρβιτσιώτης. Ο πρώην υπουργός τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ πως διαφωνεί με τον τρόπο εκλογής τονίζοντας: «Ποιος θα πάει να ψηφίσει για πρόεδρο της ΝΔ; Όποιος δώσει το 3ευρω; Δεν είναι λογικό!».
Επίσης, ο κ. Βαρβιτσιώτης τόνισε πως όποιος πρόεδρος και αν εκλεγεί θα «υποκύψει» στο ιδεολογικό στίγμα της ΝΔ, γιατί η ΝΔ έχει ιδεολογικό στίγμα»






