Μια σημαντική πρωτοβουλία για τα μέλη της ανέλαβε η ΕΣΗΕΑ, η οποία θα διοργανώσει από τη Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου το σεμινάριο ορθοφωνίας το οποίο θα ολοκληρωθεί την Πέμπτη, 30 Απριλίου 2015.
Τα μαθήματα πρακτικής και άσκησης, τα οποία θα πραγματοποιηθούν, είναι τα ακόλουθα:
1. Ορθοφωνίας
2. Μορφοφωνολογίας
3. Ορθός λόγος στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση
Υπεύθυνος για το σεμινάριο είναι ο πρώην αρχισυντάκτης, εκφωνητής και παρουσιαστής της ΕΡΤ, κ. Αργύρης Κουσούρης και η δημοσιογράφος και πρώην παρουσιάστρια της ΕΡΤ, κυρία Στέλλα Παπαδοπούλου.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της Ένωσης, Ακαδημίας 20, στην αίθουσα εκδηλώσεων «Γεώργιος Καράντζας» (1ος όροφος), κάθε Δευτέρα, 11:00-13:00, και θα επαναλαμβάνεται κάθε Πέμπτη, 14:00-16:00 (για τους συμμετέχοντες που ΔΕΝ το παρακολούθησαν τη Δευτέρα).
Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν και δεν έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή, μπορούν να επικοινωνήσουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση: seminaria@esiea.gr, έως και τις 12/2/2014. Επίσης, εάν κάποιοι από όσους έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή δεν δύνανται τελικά να παρακολουθήσουν το σεμινάριο, παρακαλούνται όπως ακυρώσουν τη συμμετοχή τους στην προαναφερόμενη ηλεκτρονική διεύθυνση.
Η ΕΣΗΕΑ, μετά το πέρας των σεμιναρίων και σε ημερομηνία, που θα ανακοινωθεί εγκαίρως, θα χορηγήσει βεβαιώσεις στους συμμετέχοντες.






