Κοινωνία

«Η γραβάτα μας… μάρανε»

Των Άρη Κουτσιούκη και Γιώτας Ρουμελιώτη

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης αποφάσισε να ξαναφορέσει γραβάτα μετά από πολλά χρόνια στις εκδηλώσεις για τον εορτασμό του Αγίου Δημητρίου, της απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης και της επετείου του «ΟΧΙ». Μάλιστα, όπως δήλωσε στο Karfitsa.gr δεν του άρεσε που είδε τον Πρωθυπουργό στη συνάντηση με τον Ομπάμα χωρίς γραβάτα.

Ο Γιάννης Μπουτάρης φόρεσε και φουστανέλα. Είχε προειδοποιήσει πως με την πρώτη ευκαιρία θα το κάνει και η φωτογραφία του, την οποία ανέβασε ο γιος του Στέλιος στο Facebook, σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως στα social media. Όμως, τι λένε οι Θεσσαλονικείς για τις δημόσιες τοποθετήσεις του δημάρχου σχετικά με τις ενδυματολογικές του επιλογές, την ώρα που η πόλη καλείται να αντιμετωπίσει σημαντικά προβλήματα και προκλήσεις της καθημερινότητας; Η Karfitsa έδωσε τον λόγο σε κατοίκους της Θεσσαλονίκης και κατέγραψε τις απόψεις τους.

«Αφήστε τις γραβάτες και κάντε έργο»…

Διαβάστε περισσότερα στο karfitsa.gr

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER