Την καλύτερή της εικόνα θέλησε να παρουσιάσει στην πρώτη δημόσια εμφάνιση της μετά την ανακοίνωση του χωρισμού της με τον Φρανσουά Ολάντ, η Βαλερί Τριερβελέρ.
Η πρώην Πρώτη Κυρία της Γαλλίας πραγματοποιεί διήμερη επίσκεψη ανθρωπιστικού χαρακτήρα στην Βομβάη της Ινδίας και όπως δήλωσε είναι πολύ καλά, δείχνοντας ότι είναι μια γυναίκα που κρατάει μόνο τα καλά και προχωράει μπροστά.
Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Τάιμς» του Λονδίνου, η Τριερβελέρ σκοπεύει να «χτυπήσει τον Ολάντ εκεί που πονάει», καθώς απ’ ότι φαίνεται είναι αποφασισμένη να διεκδικήσει μια πλούσια αποζημίωση, τόσο για τον εξευτελισμό που υπέστη, όσο και για τα εισοδήματα που έχασε εξαιτίας του.
«Αυτές οι γυναίκες θα μου κοστίσουν ακριβά» φέρεται να είπε σε συμβούλους του το Σαββατοκύριακο ο πρόεδρος της Γαλλίας, ο οποίος σύμφωνα με τους «Τάιμς» αναφερόταν και στη μητέρα των τεσσάρων παιδιών του, τη Σεγκολέν Ρουαγιάλ, στην οποία έδωσε το πολυτελές διαμέρισμά του στο Παρίσι, όταν την εγκατέλειψε το 2007 για την Τριερβελέρ.






