Συνεχίζονται και σήμερα οι στάσεις εργασίας στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο (ΗΣΑΠ) με το σωματείο ηλεκτροδηγών να έχει εξαγγείλει στάσεις για όλη την εβδομάδα.
Οι στάσεις εργασίας είχαν ξεκινήσει από τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου από την έναρξη της βάρδιας μέχρι και τις 10:00, ενώ το πρόγραμμα για τις επόμενες ημέρες έχει ως εξής:
Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου: Από 21:00 έως λήξη βάρδιας
Υπομονή λοιπόν για το επιβατικό κοινό και τις μετακινήσεις του με την Ένωση Εργαζομένων ΗΣΑΠ να υπενθυμίζει ότι η έναρξη μιας απεργίας αποτελεί την ύστατη λύση διεκδίκησης των δικαιωμάτων τους έχοντας πάντα πρώτα εξαντλήσει όλα τα περιθώρια διαλόγου.
«Είναι σαφές ότι η προκήρυξη αυτών των απεργιών μπορεί να ερμηνευτεί και ως άρνηση διαλόγου για το μείζον ζήτημα της διατήρησης ενιαίας της εταιρείας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το μέλλον των Δημόσιων Αστικών Συγκοινωνιών. Θα συνεχίσουμε με σχέδιο και ευρύτερες κοινωνικές συμμαχίες τον δρόμο για τη βελτίωση της θέσης των εργαζομένων, χωρίς πισωγυρίσματα από αδιέξοδες, αλυσιτελείς, αποσπασματικές κινήσεις», τονίζει η Ένωση Εργαζομένων ΗΣΑΠ.






