Αρχές, φορείς και μέλη της εθνικής αντίστασης τίμησαν την επέτειο απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τη γερμανική κατοχή.
«Για την πόλη μας έχει αξία να θυμόμαστε και να φωτίζουμε όλες τις στιγμές της ιστορίας μας, κάθε πτυχή πέρα και πάνω από διχασμούς και εφήμερες προτιμήσεις».
Διαβάστε περισσότερα στην karfitsa.gr






