Τις καλές του προθέσεις προς τους εργαζόμενους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση προσπαθεί με κάθε τρόπο να δείξει ο νέος υπουργός Εσωτερικών, Αργύρης Ντινόπουλος. Σε μια συμβολική κίνηση, τηλεφώνησε ο ίδιος στον πρόεδρο της ΠΟΕ-ΟΤΑ, Θέμη Βαλασσόπουλο, και του όρισε ραντεβού για αύριο. Ταυτόχρονα, δίνει τη διαβεβαίωση ότι δεν θα απολυθεί κανένας υπάλληλος των δήμων στην πρώτη του συνέντευξη ως υπουργός Εσωτερικών.
Ειδικότερα, στη συνέντευξή του στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία σημειώνει ότι οι δημοτικές εκλογές έχουν καθυστερήσει σημαντικά μια σειρά από διαδικασίες που σχετίζονται με την κινητικότητα των δημοτικών υπαλλήλων καθώς και την αξιολόγηση.
Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά «δεν πρόκειται να απολυθεί κανείς και το δηλώνω μετά λόγου γνώσεως, αφού η διαδικασία της ενδοδημοτικής κινητικότητας είναι κατοχυρωμένη μένει πλέον νομοθετικά με τρόπο που διασφαλίζει τους εργαζόμενους…»
Στη συνέχεια ο νέος υπουργός Εσωτερικών δηλώνει ανοιχτός να συζητήσει με την ΠΟΕ-ΟΤΑ τα ανοιχτά ζητήματα που υπάρχουν, ενώ αναφερόμενος στο θέμα των δημοτικών αστυνομικών που δεν έχουν τοποθετηθεί σε άλλες θέσεις του δημοσίου εμφανίζεται διατεθειμένος να εξετάσει το πρόβλημα προκειμένου να βρεθεί μα δίκαιη λύση.
Γ. Σπ. Π






