Ότι θα κόψει το κάπνισμα δεσμεύτηκε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος ενώπιον των μαθητών, χαιρετίζοντας την έναρξη του 6ου πανελλήνιου συνεδρίου «Παιδεία για έναν κόσμο χωρίς κάπνισμα», στο κτίριο του υπουργείου Παιδείας.
«Αυτή τη στιγμή, στα 65 μου χρόνια, κάνω αγωνιώδεις προσπάθειες και θα τα καταφέρω να κόψω το κάπνισμα. Κάνοντας έναν απολογισμό, προσπαθώ να δω τι μου προσέφερε όλα αυτά τα χρόνια. Σας διαβεβαιώ πως μόνο προβλήματα, ευτυχώς όχι ανεπανόρθωτα, μου άφησε αυτή η συνήθεια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας απευθυνόμενος στους περίπου χίλιους μαθητές.
Παράλληλα, ο κ. Παυλόπουλος χαρακτήρισε «ψυχολογικό μύθο» το ότι το κάπνισμα προσφέρει κάποια διέξοδο στους καπνιστές σε δύσκολες στιγμές και κάλεσε όσους μαθητές καπνίζουν να δείξουν δύναμη και θέληση να το κόψουν και να συνεχίσουν στη ζωή τους με τις δικές τους δυνάμεις.






