Μέχρι και έξι μήνες περιμένουν να κάνουν μία ακτινοθεραπεία χιλιάδες καρκινοπαθείς στην Ελλάδα στον «Αγιο Σάββα», ενώ κάτι λιγότερο είναι στο «Αττικόν» και τους «Αγίους Αναργύρους», ενώ «μόλις» δύο μήνες είναι στο «Μεταξά».
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει η «Καθημερινή», με βάση τα διεθνή δεδομένα η Ελλάδα θα έπρεπε να έχει 60 μηχανήματα ενώ διαθέτει 37, από τα οποία μόνο 24 είναι στο δημόσιο τομέα.
Παράλληλα, τρία από τα υπερσύγχρονα μηχανήματα ακτινοθεραπείας που δώρισε το 2014 το Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος, δεν έχουν τεθεί ακόμη σε λειτουργία, καθώς δεν έχει προσληφθεί το κατάλληλο προσωπικό.
«Όσοι δεν έχουν τη δυνατότητα, απλώς δεν κάνουν θεραπεία, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την υγεία τους και την πορεία της νόσου και όσοι μπορούν, νάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και απευθύνονται σε κάποιο ιδιωτικό κέντρο», δηλώνει η Ζωή Γραμματόγλου, πρόεδρος του Συλλόγου Καρκινοπαθών Εθελοντών Φίλων Ιατρών ΚΕΦΙ, καθώς το κόστος μίας τέτοιας θεραπείας κυμαίνεται από 2.000 έως 7.000 ευρώ.






