Αθλητικά

Καταγγέλλει τον ΠΑΟΚ ο Δώνης και ζητά τον υποβιβασμό του!

Γιώργος Δώνης

Ο πρώην προπονητής του ΠΑΟΚ, Γιώργος Δώνης, κατήγγειλε στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ, τον ΠΑΟΚ για την μη καταβολή των χρημάτων που του έχουν επιδικαστεί και την απόφαση του «δικεφάλου» να προσφύγει στα πολιτικά δικαστήρια προκειμένου να μειώσει την αποζημίωση που πρέπει να καταβάλει στον Έλληνα προπονητή.

Με την καταγγελία του Δώνης ζητά τον υποβιβασμό του ΠΑΟΚ αφού ζητάει  ο «δικέφαλος» να χάνει στο εξής κάθε παιχνίδι του στα χαρτιά, να του αφαιρούνται βαθμοί, μέχρι να καταβάλει τα χρήματα που δικαιούται και τέλος να τιμωρηθούν οι διοικητικοί του παράγοντες.

Αφορμή για την καταγγελία του κ. Δώνη είναι απόφαση του ΠΑΟΚ για προσφυγή στα πολιτικά δικαστήρια αφού βάσει της νομοθεσίας της UEFA, θίγεται το αυτοδιοίκητο της Ομοσπονδίας.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER