Απάντηση στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ έδωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου όσον αφορά τη λήξη των εργασιών της Β’ Συνόδου της ΙΕ Βουλευτικής περιόδου.
Ο Κεδίκογλου, δήλωσε πως ο ΣΥΡΙΖΑ για άλλη μια φορά προσπαθεί να προκαλέσει θόρυβο, χωρίς να υπάρχει θέμα. Παράλληλα ανέφερε πως η Βουλή συνεχίζει κανονικά τη λειτουργία της, όπως γίνεται τα τελευταία σαράντα χρόνια, επισημαίνοντας πως τον Ιούνιο ξεκινούν πάντα τα θερινά τμήματα και τα νομοσχέδια που περνούν έχουν την ίδια νομική και τυπική ισχύ.
« Είναι γνωστό ότι υπάρχει κοινοβουλευτική πλειοψηφία που στηρίζει την κυβέρνηση και τις πρωτοβουλίες της. Εάν ο ΣΥΡΙΖΑ το αμφισβητεί, υπάρχουν οι σχετικές διαδικασίες για να το διαπιστώσει. Εκτός και εάν ο ΣΥΡΙΖΑ σχεδιάζει θερινές διακοπές…» σημείωσε χαρακτηριστικά.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε νωρίτερα ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρεται πως: «Το εσπευσμένο και αναιτιολόγητο κλείσιμο της βουλής συνιστά μια απαράδεκτη πράξη που συμβάλει στην περαιτέρω απαξίωση της δημοκρατίας.» όπως επίσης και ότι: «Ο πρωθυπουργός, όμως, είναι έκθετος για τη χθεσινή του απόφαση να κλείσει άρον-άρον τη βουλή και για έναν επιπλέον λόγο, αφού έχει χρέος απέναντι στους πολίτες και τη δημοκρατία να συζητηθεί το θέμα της Χρυσής Αυγής, όπως επανειλημμένα έχει ζητήσει η Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και όπως επιβάλλεται από την αναγκαιότητα καταπολέμησης του ναζιστικού φαινομένου.»






