Αμετακίνητα δηλώνουν τα στελέχη της ΟΛΜΕ στη συνέχιση των κινητοποιήσεών τους.
Το Σάββατο ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Θέμης Κοτσιφάκης σε δηλώσεις του στον Real Fm διαμήνυσε προς τα κυβερνητικά πρόσωπα «να πάρουν πίσω τη διαθεσιμότητα».
Ο κ. Κοτσυφάκης άφησε ανοιχτή τη συνέχιση των κινητοποιήσεων, εάν η κυβέρνηση δεν αλλάξει στάση στο μέτρο της διαθεσιμότητας.






