Την άποψη πως η Νέα Δημοκρατία είναι αδιανόητο να δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση εκφράζει ο βουλευτής της ΝΔ κ. Γ. Κουμουτσάκος.
«Αν τεθεί θέμα ψήφου εμπιστοσύνης προφανώς και θεωρώ αδιανόητο η ΝΔ να δώσει ψήφο εμπιστοσύνης σ’ αυτή την κυβέρνηση», σημείωσε ο κ. Κουμουτσάκος.
«Η ψήφιση του μνημονίου που ήταν μια πράξη ευθύνης δεν μπορεί να συγχέεται προς την ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση», πρόσθεσε διευκρινιστικά ο βουλευτής της ΝΔ.
«Φαίνεται ότι οδεύουμε σε τρίτες κάλπες μέσα σε οκτώ μήνες εξαιτίας της ανικανότητας του πρωθυπουργού. Το Σύνταγμα δίνει εναλλακτικές, βέβαια. Ο πρωθυπουργός όμως έχει το κουράγιο να σχηματίσει κυβέρνηση συνεργασίας προτάσσοντας το εθνικό συμφέρον του κομματικού; Δεν το νομίζω», κατέληξε.






