Με το βλέμμα στραμμένο στην ομιλία του πρωθυπουργού και των πολιτικών αρχηγών και σε υψηλούς αντιπολιτευτικούς τόνους ξεκίνησε η συνεδρίαση στην ολομέλεια της Βουλής για την συζήτηση και ψήφιση του νέου ασφαλιστικού – φορολογικού νομοσχεδίου. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό το προεδρείο της βουλής έχει ορίσει η συζήτηση να ολοκληρωθεί στις 22.00 το βράδυ και στη συνέχεια να ξεκινήσει η διαδικασία της ονομαστικής ψηφοφορίας του νομοσχεδίου. Ωστόσο, επειδή ο κατάλογος των ομιλητών είναι «μακρύς» σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να δοθεί «παράταση» στην συζήτηση μέχρι τα μεσάνυχτα.
Από τις μέχρι τώρα τοποθετήσεις των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ – οι οποίοι σηκώνουν μόνοι το «βάρος» του νομοσχεδίου καθώς οι συγκυβερνώντες βουλευτές των ΑΝΕΛ δεν έχουν τοποθετηθεί στην ολομέλεια, δεν διαφαίνονται διαφοροποιήσεις κατά την διάρκεια ψήφισης του ασφαλιστικού. Από τους ανεξάρτητους βουλευτές ο Νίκος Νικολόπουλος άσκησε σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση ξεκαθαρίζοντας πως θα καταψηφίσει το παρόν νομοσχέδιο.
Από την χθεσινή συνεδρίαση σύσσωμη η αντιπολίτευση στηλίτευσε την ασφαλιστική μεταρρύθμιση της κυβέρνησης ενώ οι δύο συναρμόδιοι υπουργοί Ευκλείδης Τσακαλώτος και Γιώργος Κατρούγκαλος υπεραμύνθηκαν τον προωθούμενων ρυθμίσεων.
«Ο λόγος μας είναι συμβόλαιο αυτά είπαμε αυτά κάναμε… Διατηρήσαμε το υψηλότερο αφορολόγητο στην Ευρώπη…», τόνισε κατά την τοποθέτησή του ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος, ο οποίος ταυτοχρόνως εκθείασε τις διατάξεις του νομοσχεδίου για το ασφαλιστικό – συνταξιοδοτικό επισημαίνοντας πως «έχουμε εθνική σύνταξη. Αυτό κατάφερε απέναντι στους νεοφιλελεύθερους ο Γιώργος Κατρούγκαλος.
Αναφερόμενος στην τροπολογία του για την μείωση του αφορολόγητου και απέναντι στην κριτική της αντιπολίτευσης, αντέτεινε «πως ήταν και παραμένει από τα μεγαλύτερα αφορολόγητα σε όλη την Ευρώπη» ενώ αρνήθηκε τις εκτιμήσεις περί αύξησης της φορολόγησης για την πλειοψηφία των φορολογούμενων.






