Τη λύπη του για το περιστατικό στον αγώνα της Σερβίας με την Αλβανία εξέφρασε ο Αλβανός πρωθυπουργός, Έντι Ράμα χωρίς ωστόσο να ζητήσει συγνώμη.
«Αισθανόμαστε πραγματική λύπη και απογοήτευση για ό,τι συνέβη και για τον τρόπο με τον οποίο αντιδρούν οι σερβικές αρχές. Είναι αδιανόητο» είπε ο Έντι Ράμα στο Reuters.
Δεν πρέπει να παρασυρθούμε από αυτού τους είδους την πολιτική του παρελθόντος και το μίσος του παρελθόντος. Δεν πρέπει να παρασυρθούμε από κάτι που συνέβη σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα. Είμαι απολύτως αποφασισμένος να προχωρήσω» πρόσθεσε.
«Δεν βλέπω πώς κάποιος θα μπορούσε να φέρει ένα ιπτάμενο αντικείμενο ή μία σημαία, τη στιγμή που δεν επιτράπηκε η είσοδος στο στάδιο ούτε σε φουλάρια με αλβανικά σύμβολα. Είναι σαφές ότι το ιπτάμενο αντικείμενο ήλθε από το εξωτερικό του σταδίου» κατέληξε.






