Ο Σωκράτης Μάλαμας απάντησε στα όσα ακούστηκαν εις βάρος του μετά το βέτο που έθεσε για να μην αναρτηθεί πανό διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών σε συναυλία που έδωσε στην Πετρούπολη.
Αναλυτικά η απάντηση του ερμηνευτή
«Στην Ελλάδα του Μνημονίου σύσσωμος ο ελληνικός λαός αδικείται. Θέση μου είναι πως πάντα πρέπει να δίνεται βήμα στους αδικημένους να εκφράσουν τα αιτήματά τους. Αυτό όμως προΰποθέτει συνεννόηση και συνεργασία. Αλίμονο αν τη βία που ασκεί το κράτος εναντίον των πολιτών, τη στρέψουμε ο ένας εναντίον του άλλου.
Η σκηνή δεν είναι δική μου. Ανήκει στους 7.000 που πλήρωσαν εισιτήριο σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς για ν’ ακούσουν τα τραγούδια μου. Εγώ δεν νομιμοποιούμαι, τη σκηνή που αυτοί μου παραχώρησαν, να την εκχωρήσω σε άλλους, χωρίς τουλάχιστον προηγουμένως να έχω συνεννοηθεί μαζί τους.
Οι ευχές μου μαζί σας πιο δυνατές από κάθε άλλη φορά.
Σωκράτης Μάλαμας»






