Τον Άδωνι Γεωργιάδη… συνέλαβε ο φωτογραφικός φακός να γευματίζει πριν από τη συζήτηση στη Βουλή για την διαπλοκή.
Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, έφαγε σε ταβέρνα του κέντρου με την παρέα του αναπληρωτή γραμματέα επιστημονικών φορεών της ΝΔ και γνωστού δικηγόρου, Γιώργου Κώτσηρα.







