Μεγάλη συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά των προτάσεων της ελληνικής κυβέρνησης, διοργάνωσε σήμερα το ΠΑΜΕ και οι συνταξιούχοι στο κέντρο της Αθήνας.
Στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ, παρευρέθηκε κι ο γενικός γραμματέας της Κ.Ε. του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας κι η βουλευτής Λιάνα Κανέλλη. Οι συγκεντρωμένοι, από την Ομόνοια κατευθύνθηκαν στα Προπύλαια κι ενώθηκαν με τους συνταξιούχους. Σύμφωνα με την αστυνομία, στην πορεία συμμετείχαν πάνω από 6.000 διαδηλωτές, ενώ είναι χαρακτηριστικό οτι έξω από το Μέγαρο Μαξίμου βρίσκονταν πέντε κλούβες των ΜΑΤ.
Σε ανακοίνωσή του το ΠΑΜΕ δηλώνει την αντίθεσή του «στα μνημόνια διαρκείας και στα νέα μέτρα πτώχευσης του λαού καλώντας τους πάντες να καταψηφίσουν την συμφωνία. Μεταξύ άλλων τονίζει τα εξής: «Μπλοκάρουμε τη νέα αντιλαϊκή συμφωνία λαιμητόμο, τα νέο αντιλαϊκό πακέτο που φέρνουν να μας φορτώσουν! ΟΧΙ στα μνημόνια διαρκείας, στα νέα μέτρα πτώχευσης του λαού! Αρκετά πληρώσαμε, αρκετά ματώσαμε! Πάρε την υπόθεση στα χέρια σου λαέ!».
Από την άλλη πλευρά, τα βασικά αιτήματα των συνταξιούχων ήταν: «Κάτω τα χέρια από τις συντάξεις μας. Καμιά περικοπή. Να καταργηθούν τώρα όλοι οι αντεργατικοί, αντιασφαλιστικοί νόμοι. Αποκατάσταση όλων των περικοπών στις συντάξεις μας. Αποκλειστικά δημόσια δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη».
Σημειώνεται, οτι εννιαμελής αντιπροσωπεία συνταξιούχων πέρασε από τον αστυνομικό κλοιό και έφτασε έξω από το Μέγαρο Μαξίμου, όπου τους υποδέχθηκε ο Αλέκος Φλαμπουράρης. Η αντιπροσωπεία παρέδωσε στον υπουργό Επικρατείας υπόμνημα και εκείνος με τη σειρά του δεσμεύτηκε ότι το αμέσως επόμενο διάστημα θα οριστεί συνάντηση τους με τον πρωθυπουργό, ενώ τους διαβεβαίωσε ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν περαιτέρω μειώσεις στις συντάξεις.
Πηγή φωτογραφιών: Eurokinissi













