Πολιτική

Μετ’εμποδίων το νομοσχέδιο για το Ελληνικό στη Βουλή

ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Μέχρι το τέλος της εβδομάδας αναμένεται να φτάσει στην Βουλή το νομοσχέδιο για την κύρωση της σύμβασης αξιοποίησης του Ελληνικού. Σύμφωνα με όσα μετέδωσε ο ΣΚΑΙ, προτεινόμενη διάταξη από το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού για εισαγωγή στον νόμο για την κύρωση της σύμβασης, ο οποίος βρίσκεται στη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης και η οποία ουσιαστικά επαναφέρει στο προσκήνιο την προσπάθεια κήρυξης του πρώην αεροδρομίου σε χώρο αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, μπορεί να παρουσιάσει… εμπλοκή!

Ουσιαστικά το ΥΠΠΟΑ ζητεί το προεδρικό διάταγμα με το οποίο θα εγκρίνεται το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ) του Ελληνικού και οι κοινές υπουργικές αποφάσεις που εκδίδονται στο στάδιο της εφαρμογής του ΣΟΑ να υπογράφονται και από τον υπουργό Πολιτισμού, κατόπιν των κατά περίπτωση απαιτούμενων μελετών, και γνώμη των αρμόδιων υπηρεσιών και οργάνων του υπουργείου. «Οι αποφάσεις αυτές επέχουν θέση έγκρισης κατά την έννοια των άρθρων 10 (παράγραφοι 3 και 4), 12, 13, 14, 15, 16 και 17 του ν. 3028/2002 (Α΄ 153), για έργα και δραστηριότητες που εκτελούνται πλησίον μνημείων ή εντός αρχαιολογικών χώρων και ιστορικών τόπων, καθώς και για κάθε επέμβαση ή αλλαγή χρήσης σε ακίνητα μνημεία ή στο περιβάλλον τους», αναφέρεται στην προτεινόμενη διάταξη.

Είναι άγνωστο εάν τελικά η επίμαχη διάταξη θα ενσωματωθεί στο νομοσχέδιο. Πάντως, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στα κείμενα που δόθηκαν στην τρόικα δεν υπήρχε.

Στόχος της κυβέρνησης είναι το νομοσχέδιο να εισαχθεί στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή προς επεξεργασία τη Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου, με την ψήφιση του στην Ολομέλεια να προσδιορίζεται για την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER