Άμυνα - Διπλωματία

Μίλησαν για Ουκρανία Κοτζιάς – Λαβρόφ

Κοτζιάς Λαβρόφ

Τηλεφωνική επικοινωνία είχαν την Πέμπτη ο υπουργός Εξωτερικών, κ.  Νίκος Κοτζιάς και ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών, κ.  Σεργκέι Λαβρόφ.
Οι δύο άνδρες συνομίλησαν για το αποτέλεσμα των συνομιλιών στο Μινσκ που αφορά στον τερματισμό της βίας και τον «οδικό χάρτη» που συμφωνήθηκε για τον τερματισμό της  ουκρανικής κρίσης.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER