Την καθιέρωση ηλεκτρονικού εισιτηρίου στη Ακρόπολη ανακοίνωσε ο υπουργός Πολιτισμού, καθώς και την πρόθεση το μέτρο αυτό να επεκταθεί έως το τέλος Ιουνίου σε όλους τους αρχαιολογικούς χώρους.
Παράλληλα ο κ. Ξυδακης προανήγγειλε τη σκέψη του υπουργείο Πολιτισμού να υπάρχει δωρεάν πρόσβαση σε άπορους με συνοπτικές διαδικασίες σε όλους τους αρχαιολογικούς χώρους.
Αναφέρθηκε μάλιστα και στην υπόθεση της Αμφίπολης όπου υπογράμμισε ότι «στην ανασκαφική δραστηριότητα έχει μπει άνω τελεία», καθώς πλέον έχει δοθεί προτεραιότητα στις αναστηλωτικών εργασίες καθώς και στα έργα συντήρησης. Όσον αφορά δε τη χρηματοδότηση του έργου είπε συνεχίζεται για τις παραπάνω δράσεις .
ΑΝΤ. ΑΝΤ.






