Κόσμος

Μπαν Κι Μουν: “Ένοχος ο Άσαντ”

Μπαν Κι Μουν

Ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ, Μπαν Κι Μουν, δήλωσε πως: “Ο Άσαντ είναι ένοχος για πολλά εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας”.

Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο Μπαν Κι Μουν εξέφρασε μάλιστα την πεποίθησή του ότι οι επιθεωρητές του ΟΗΕ θα επιβεβαιώσουν με την έκθεσή τους ότι έγινε χρήση χημικών όπλων στη Συρία, αν και σύμφωνα με πληροφορίες, δεν θα κατονομάζεται ο υπεύθυνος της επίθεσης.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER