«Να ονομαστούμε Ελιά, όπως μας φωνάζουν», τόνισε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο Νίκος Μπίστης, καταθέτοντας έτσι τη δική του πρόταση για το όνομα του νέου πολιτικού φορέα.
Ο γνωστός πολιτικός, με θητεία σε κόμματα από όλο το φάσμα της Κεντροαριστεράς, τοποθετήθηκε δημόσια για το πως πρέπει να ονομάζεται η μετεξέλιξη της Κίνησης των 58.
Δείτε συγκεκριμένα τι έγραψε στο facebook:







