Με τον νέο ανασχηματισμό βρέθηκαν εκτός κυβέρνησης και είπαν να τα πούνε «τρώγοντας», οι τέσσερις βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας που το μεσημεράκι της Τετάρτης βρέθηκαν στο εστιατόριο «Διονύσης».
Στο ίδιο τραπέζι κάθονταν οι Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος,Πάνος Παναγιωτόπουλος,Ζέττα Μακρή και Κώστας Γκιουλέκας, ενώ λίγα μέτρα πιο πέρα έτρωγε και ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα πρώην κυβερνητικά στελέχη συμφώνησαν όχι μόνο τίμησαν δεόντως την κουζίνα του εστιατορίου, αλλά «γλωσσόφαγαν» και κάποιους από τους νυν υπουργούς.
Μάλιστα αυτήκοος μάρτυρας υποστηρίζει ότι από την κριτική τους διάθεση δεν ξέφυγε ούτε ο π ρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς.






