Τις μεταρρυθμίσεις για το λύκειο και το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα παρουσιάσει ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου την ερχόμενη Δευτέρα, 3 Σεπτεμβρίου.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα του το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί στις 11 το πρωί, στο κτίριο του υπουργείου Παιδείας.






