Πολιτική

Ναζιστικά χαιρέτησε ο βουλευτής της Χ.Α Μιχάλης Αρβανίτης (βίντεο)

Αρβανίτης Μιχάλης

Αμετανόητος εμφανίζεται ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Μιχάλης Αρβανίτης, ο οποίος κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση του υποψηφίου περιφερειάρχη Κρήτης, χαιρέτησε  ναζιστικά.

Τον Μιχάλη Αρβανίτη, τον οποίο φώναξε στο βήμα ο Ηλίας Κασιδιάρης, ξεκινώντας την ομιλία του είπε: «Θα μου επιτρέψετε να σας χαιρέτησε με τον χαιρετισμό της τιμής της ανατάσεως και της νίκης». 

Κάποια μάλιστα από τους παραβρισκόμενους ανταπέδωσαν τον ναζιστικό χαιρετισμό.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER