Πολιτική

Νικολόπουλος: Η έξοδος από τα μνημόνια θέλει υπουργούς «καμικάζι»

Νίκος Νικολόπουλος

Σήμα ότι το κράτος «είναι εδώ» και επιβάλλει τους κανόνες, χαρακτηρίζει τη διαδικασία αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών, με πρόεδρος του κόμματος των Χριστιανοδημοκρατών Ελλάδος και ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος, σε συνέντευξή του.

Ερωτηθείς για τα δάνεια των μέσων ενημέρωσης και των κομμάτων είπε ότι παραμένει «εδραιωμένη η πεποίθησή μου ότι η λειτουργία του χρηματοπιστωτικού συστήματος στην Ελλάδα, όχι μόνο δεν ήταν εύρυθμη, αλλά πολλοί τραπεζικοί παράγοντες έκαναν πολιτικό και επιχειρηματικό “παιχνίδι” εις βάρος των τραπεζών, της ελληνικής οικονομίας και της ίδια της χώρας». Μάλιστα συμπληρώνει: «Αν όλοι οι υπαίτιοι των θαλασσοδανείων δεν αντιμετωπίσουν τον φυσικό δικαστή τους, δεν θα υπάρξει αποκατάσταση του αισθήματος δικαίου στην κοινωνία».

Στην ερώτηση εάν η χώρα χρειάζεται εκλογές, ο κ. Νικολόπουλος είπε πως «η μακρά πολιτική και κοινοβουλευτική εμπειρία μου λέει δύο πράγματα: Πρώτον, ότι εμποδίζει κάθε πρόοδο η διαρκής πολιτική αστάθεια στην χώρα και οι εκλογές “με το πρώτο φύσημα του ανέμου”, αλλά και ότι κανένας δεν πρέπει να φοβάται την ετυμηγορία του λαού, όταν επέρχεται αδιέξοδο». Πάντως υποστηρίζει ότι η χώρα για να απεμπλακεί από τα αδηφάγα -όπως τα χαρακτηρίζει- Μνημόνια, χρειάζεται υπουργούς καμικάζι.

Επιπλέον, αναφερόμενος για τις σχέσεις Κράτους-Εκκλησίας, σημείωσε ότι η κυβέρνηση θα έπρεπε να αναζητάει στην Εκκλησία της Ελλάδας έναν διαρκή και μεγάλο σύμμαχο, σε μία τόσο δύσκολη εποχή για τον λαό.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER