Ο γκαρντ του Παναθηναϊκού Νίκος Παππάς βραβεύθηκε για την παρουσία του στην Α1 την περσινή αγωνιστική περίοδο.
Ο διεθνής με την Εθνική ομάδα μπάσκετ δήλωσε: «Καλησπέρα και από εμένα, ευχαριστώ για τη διάκριση! Είναι πολύ ωραίο να σε ανταμείβουν για τους κόπους σου. Ευχαριστώ όλους στον Πανιώνιο, χωρίς εκείνους δεν θα ήμουν εδώ».






