Πολιτική

Παραδοχή Παππά: Υπάρχουν υπεράριθμοι υπάλληλοι στην ΕΡΤ

Νίκος Παππάς

Στις υπουργικές τροπολογίες, οι οποίες έχουν κατατεθεί στη Βουλή υπήρχε και αυτή του υπουργού Επικρατείας Νίκου Παππά για την ΕΡΤ, σύμφωνα με την οποία επιτρέπεται η μετάταξη προσωπικού, σε περίπτωση που το επιθυμούν, προς άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου, χωρίς ωστόσο να αλλάξει η μισθολογική τους κατάσταση.

Μάλιστα, ο υπουργός Επικρατείας προκειμένου να δικαιολογήσει την συγκεκριμένη τροπολογία υποστήριξε ότι «υπάρχουν στην ΕΡΤ υπηρεσίες με υπεράριθμο προσωπικό και εργαζόμενοι με όχι και τόσο βαρύ αντικείμενο εργασίας».

Η διάρκεια της απόσπασης ορίζεται σε ένα έτος με δυνατότητα ανανέωσης, ενώ η μισθοδοσία βαρύνει τον φορέα προέλευσης, με εξαίρεση πρόσθετες αποδοχές ή αποζημιώσεις που βαρύνουν τον φορέα υποδοχής.

Η αντιπολίτευση από την πλευρά της διατύπωσε αρκετές ενστάσεις και υπαινιγμούς για ρουσφετολογικές εξυπηρετήσεις.

«Τα κριτήρια μεταφοράς προσωπικού είναι ασαφή και αφήνουν υπόνοιες για ρουσφέτια» υποστήριξε ο Σίμος Κεδίκογλου, ενώ ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος ανέφερε ότι «η τροπολογία αφορά το υφιστάμενο προσωπικό ή και μελλοντικό; Θα κάνουμε προσλήψεις στην ΕΡΤ και από την άλλη πόρτα θα μετατάσσονται».

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER