Στις υπουργικές τροπολογίες, οι οποίες έχουν κατατεθεί στη Βουλή υπήρχε και αυτή του υπουργού Επικρατείας Νίκου Παππά για την ΕΡΤ, σύμφωνα με την οποία επιτρέπεται η μετάταξη προσωπικού, σε περίπτωση που το επιθυμούν, προς άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου, χωρίς ωστόσο να αλλάξει η μισθολογική τους κατάσταση.
Μάλιστα, ο υπουργός Επικρατείας προκειμένου να δικαιολογήσει την συγκεκριμένη τροπολογία υποστήριξε ότι «υπάρχουν στην ΕΡΤ υπηρεσίες με υπεράριθμο προσωπικό και εργαζόμενοι με όχι και τόσο βαρύ αντικείμενο εργασίας».
Η διάρκεια της απόσπασης ορίζεται σε ένα έτος με δυνατότητα ανανέωσης, ενώ η μισθοδοσία βαρύνει τον φορέα προέλευσης, με εξαίρεση πρόσθετες αποδοχές ή αποζημιώσεις που βαρύνουν τον φορέα υποδοχής.
Η αντιπολίτευση από την πλευρά της διατύπωσε αρκετές ενστάσεις και υπαινιγμούς για ρουσφετολογικές εξυπηρετήσεις.
«Τα κριτήρια μεταφοράς προσωπικού είναι ασαφή και αφήνουν υπόνοιες για ρουσφέτια» υποστήριξε ο Σίμος Κεδίκογλου, ενώ ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος ανέφερε ότι «η τροπολογία αφορά το υφιστάμενο προσωπικό ή και μελλοντικό; Θα κάνουμε προσλήψεις στην ΕΡΤ και από την άλλη πόρτα θα μετατάσσονται».






