Ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης, Μιχάλης Καλογήρου, έχει προσήλθε στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου προκειμένου να καταθέσει για την υπόθεση Novartis.
Συγκεκριμένα ο κ. Καλογήρου καταθέτει στο πλαίσιο των ερευνών που διενεργούνται για τους χειρισμούς των εισαγγελέων Διαφθοράς στην υπόθεση της Νοvartis, που οδήγησαν σε ενοχοποίηση πολιτικών προσώπων.
Να σημειώσουμε ότι ο κ. Καλογήρου κλήθηκε να καταθέσει μετά την αναφορά του ονόματός του από τον αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ιωάννη Αγγελή ο οποίος περιέγραψε την ύπαρξη συνάντησης στο υπουργείο κατά τη διάρκεια της θητείας του με θέμα την απομάκρυνση της εισαγγελέως διαφθοράς Ελένης Τουλουπάκη.






