«Πληρωμένη» απάντηση έδωσε ο νέος επίτροπος της χώρας μας στην Ε.Ε. Δημήτρης Αβραμόπουλος στον ευρωβουλευτή της Χρυσής Αυγής, στρατηγό Ελευθέριο Συναδινό.
Ο χρυσαυγίτης ευρωβουλευτής, επέλεξε να δώσει το δικό του «σώου» κατά την ακρόαση του κ. Αβραμόπουλου στην Κομισιόν και με επιθετικό τρόπο, επιχείρησε να υποτιμήσει τον κ. Αβραμόπουλο για τα επιτεύγματά του κατά την προσωπική του διαδρομή ως κορυφαίου υπουργού, ενώ στο τέλος του απηύθυνε και ερώτηση για την… συνθήκη του Δουβλίνου.
«Τα μπερδέψατε κάπως, είναι γνωστές οι απόψεις σας, αλλά βάλατε το Δουβλίνο με την εσωτερική πολιτική σκηνή» απάντησε μειδιώντας ο κ. Αβραμόπουλος και στη συνέχεια έδωσε την οφειλόμενη απάντηση στον προκλητικό Έλληνα ευρωβουλευτή:
«Είμαι στην πολιτική επί 21 χρόνια, εκλέγομαι από τον ελληνικό λαό επί 21 χρόνια αδιάκοπα. Και είμαι υπερήφανος που υπηρέτησα την Ελληνική Δημοκρατία και το Σύνταγμα της Ελλάδος. Ελπίζω και εσείς να υπερασπίζεστε και σήμερα το πιο σύγχρονο δημοκρατικό πολίτευμα, όπως το πράξατε ως στρατηγός» ήταν η φαρμακερή ατάκα του επιτρόπου της Ελλάδας.






